Garantie en klachten

Garantie

Ik doe mijn uiterste best om de producten in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat
tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee
maanden na constatering van het gebrek melding bij mij hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos
zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

We raden u aan om klachten eerst bij Tie Dye Shop kenbaar te maken door te mailen naar info@tie-dye-shop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Winkelwagen
De waardering van www.tie-dye-shop.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.6/10 gebaseerd op 467 reviews.
Scroll naar boven